25 Haziran 2013 Salı

Memleket Hikayeleri Cemil izle Kanal 7 TV Filmi


GERÇEĞE DÖNÜŞEN BİR SEVDA HAYALİ
Memleket Hikayeleri Cemil izle (Töre) Kanal 7
Kanal 7 TV Filmi kuşağında bu akşam, ağanın oğluna sevdalanan fakir bir genç kızın imkansız aşkını anlatan duygusal bir film geliyor ekrana; “Cemil” Ağa oğlu Cemil’e ümitsiz bir sevdayla bağlanan Fatma’nın duygularından haberdar olmayan Cemil ise peri gibi bir genç kızla evlenmeyi hayal etmektedir. Cemil’in babası Davut Ağa, oğlunu Hüseyin Ağa’nın kızı Selvi ile sözler. Bu emrivaki söze öfkelenen Cemil kendisine gönderilen çeyizleri Hüseyin Ağa’ya geri verir. Yapılanlar karşısında kızının onurunun kırıldığını düşünen Hüseyin Ağa işi inada bindirir. Düğün hazırlıkları başlar. Fatma, Selvi’nin çeyizlerinin hazırlanması için yardıma çağrılır. Hazırlıkların Cemil için yapıldığını öğrenen genç kız, odadaki gelinliği giyer ve sevdasını ağlayarak dile getirmeye başlar. O sırada odaya giren Cemil, Fatma’nın kendisine olan büyük sevdasını öğrenir.Genel Yönetmen: Zeynep Tor, Yönetmen: Serkan İpekören, Senaryo: Hayriye Ersöz, Müzik: Avni Uygun, Oyuncular: Ünal Bozahmetoğlu (Cemil), Müge Uyar (Fatma), Berna Eker (Nurcan), Fahri Aktürk (Davut Ağa), Ayten Barlas (Kıymet), Necdet Kaya (Osman), Tuğba Şap (Selvi), Hüseyin Tutan(Hüseyin Ağa), İpek Ötunç(Seher), Anlatıcı(İlter Genay), Necla Fide(Gül), Yaşlı Fatma (Ayfer Özcan), Yapım:Tor Yapım / 2008
Memleket Hikayeleri Cemil izle
Yönetmen Serkan İpekören
Senaryo Hayriye Ersöz
Müzik Avni Uygun
Görüntü Yönetmeni Halil Arif Nurdan
Tür Dram
Ülke Türkiye
Oynayanlar Ömer Bozahmetoğlu , Müge Uyar , Fahri Aktürk , Tuğba Şap , Berna Eker , Necla Fide
Gezmedim Yorulmadım

Gezmedim Yorulmadım (Cemil)
Boş Yere Kırılmadım (Cemil)
Sana Benzer Dünyada (Cemil)
Bir Başka Bulamadım (Cemil)

Anan Öle Cemil
Baban Öle Cemil
Yetim Kalasın Cemil
Benim Olasın Cemil

Kayalıkta Bir Kuş Var (Cemil)
Kanadında Gümüş Var (Cemil)
Yârim Gitti Gelmedi (Cemil)
Elbet Bunda Bir İş Var (Cemil)

Anan Öle Cemil
Baban Öle Cemil
Yetim Kalasın Cemil
Benim Olasın Cemil

Bağa Gel Bostana Gel (Cemil)
Zülüfün Destele Gel (Cemil)
Anan İzin Vermezse (Cemil)
Yalandan Hastalan Gel (Cemil)

Anan Öle Cemil
Baban Öle Cemil
Yetim Kalasın Cemil
Benim Olasın Cemil

Artikel Terkait

Memleket Hikayeleri Cemil izle Kanal 7 TV Filmi
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments