1 Eylül 2013 Pazar

Usta'nın Hikayesi - (Teaser) Ünlüler Tanıtım - 1


Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın hayatında bir ilk olacak olan Usta'nın Hikayesi belgeselinin ilk tanıtım teaser'ı yayınlandı. Beyaz TV tarafından hazırlanan ve 3 Eylül tarihinde tamamı yayınlanacak olan Usta'nın Hikayesi'nin tanıtım fragmanı http://tvfilmleri.blogspot.com/'da.Usta'nın Hikayesi - (Teaser) Ünlüler Tanıtım - 2. Usta'nın Hikayesi - (Teaser) Ünlüler Tanıtım - 2
Belgeselde çok ünlü isimler Başbakan Erdoğan hakkında fikirlerini dile getiriyorlar. Acun Ilıcalı, Ajda Pekkan, Orhan Gencebay, Kenan Işık ve Fatih Terim'in yer aldığı bu ilk videoda özellikle Kenan İmirzalıoğlu dikkat çekiyor. Gezi Parkı eylemlerine katılmış olan Kenan İmirzalıoğlu'nun pişmanlık dolu ifadeler kullanması yeni polemiklere yol açabilir.

Artikel Terkait

Usta'nın Hikayesi - (Teaser) Ünlüler Tanıtım - 1
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments