25 Haziran 2013 Salı

Aman Doktor - Kanal 7 Memleket Hikayeleri

Aman Doktor - Kanal 7 Memleket Hikayeleri
Memleket Hikayeleri - Aman Doktor Kanal7
Film Özeti:Köyün genç doktoru Ziya ve Nazlı arasında filizlenen sevda mutlu sonla bitecek mi? Nazlının anne babası olmadığı için amcası İsmail ve yengesi Afet, kızları Sevcan ve Gülcandan ayırmadan onu kendi kızları gibi büyütmüşlerdir. Bir süreliğine İstanbul’a kardeşinin yanına giden Afet kasabaya nihayet dönmüştür.
Aralarındaki sevda ateşi çoktan yanan Nazlı ve Ziya artık mutlu sona kavuşma hayalleri kurmaktadırlar. Bunun üzerine Ziya yanına kardeşi Ayşegülü de alarak Nazlıyı istemeye gider. Tam her şey yolundayken Ziyanın eski nişanlısı Buket’in köye çıkagelmesiyle işler karışır. Buketi kasabaya çağıran ise Ayşegül’den başkası değildir. Çünkü abisi Ziya’nın Nazlıyla evlenmesini istememektedir. Buket köyde herkese Ziyanın nişanlısı olduğunu söyler ve onları ikna eder. Afet de böyle birine kız veremeyeceğini söyleyerek görücüleri evden kovar. Nazlı Ziya hakkında öğrendiklerine çok üzülür, gururu kırılır ve kendisine çoktandır sevdalı olan Hasana kendisini istemeye gelmesini söyler. İstemeyerek de olsa bu evliliğe evet demek üzere olan Nazlı, görücüler tam da evdeyken Buket gelmesiyle ikinci bir şok geçirir.

Aman Doktor Türkü Sözleri
Aman doktor canım kuzum doktor
Derdime bir çare
Çaresiz dertlere düştüm
Doktor bana bir çare

Mendilimin yeşili aman aman
Ben kaybettim eşimi
Al bu mendil sende sende dursun
Sil gözünün yaşını

Aman doktor canım kuzum doktor
Derdime bir çare
Çaresiz dertlere düştüm
Doktor bana bir çare

Artikel Terkait

Aman Doktor - Kanal 7 Memleket Hikayeleri
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments