25 Haziran 2013 Salı

Sevmiş Bulundum Filmini İzle Türkü Filmleri


Sevmiş Bulundum Filmini İzle Adnan Koç Sevil Balaban
ŞİİRLERDE YAŞANAN BİR SEVDA
Kanal 7'de Kerkük yöresine ait bir sevda öyküsü ekrana geliyor. Umutsuz sevdasını satırlardan sevdiğine ulaştıran bir gencin kendini ispatlama mücadelesi “Sevmiş Bulundum” Kanal 7’de. Yörenin en güçlü ailelerinden birinin kızı olan Emel, evlilik yaşına gelmiş genç bir kızdır. Güzelliği dillerde dolaşan genç kız, güçlü bir aşk yaşayacağı kişiyle evlenmek niyetindedir. Bu yüzden de o güne kadar kapısına gelen tüm taliplileri geri çevirmiştir. Emel’in babası Süleyman Ağa’nın yanında bir işçi olan Ali ise genç kıza karşı içten içe delicesine bir sevda yaşamaktadır. Sevdasının gerçekleşebileceğine umut vermeyen delikanlı hissettiklerini satır satır şiirlerde dile getirir. Bu sırada Emel’e talip olanDavut güzelkızla evlenmekte ısrarlıdır. Ali ise sevdiği için yazdığı şiirleri kendisini tanıtmadan Emel’e ulaştırır. Genç kız, şiirlerin taliplisi Davut’tan geldiğini sanarak onun kendisinin aradığı gerçek aşk olduğu hissine kapılır. Aşkını dile getirdiği şiirlerin aslında kendisini sevdiğinden uzaklaştırdığından haberi olmayan Ali durumu fark edecek mi? Emel, bulduğunu zannettiği gerçek aşkı yanlış kişide aradığının farkına varabilecek mi? Şiir satırlarında yaşanan umutsuz bir aşkın çıkmaza giren öyküsü “Sevmiş Bulundum” Kanal 7’de.

Yönetmen: Gülizar Vatanlar Oyuncular: Adnan Koç, Sevil Balaban, Sait Genay,İnci Şen, Başak Aslı Koşucu, Devran Soğancı Yapım: 2006/ Kanal 7/TürkiyeGenel Yönetmen: Zeynep Tor,Yönetmen: Gülizar VatanlarSenaryo: Hayriye Ersöz,Müzik: Özkan Turgay

Genel Yönetmen: Zeynep Tor,Yönetmen: Gülizar Vatanlar
Senaryo: Hayriye Ersöz,Müzik: Özkan Turgay
Oyuncular: Adnan Koç, Sevil Balaban, Sait Genay, İnci Şen, Başak Aslı Koşucu, Devran Soğancısevmiş bulundum full izle,sevmiş bulundum güzelim,sevmiş bulundum dinle,sevmiş bulundum seni sevmez,olaydım,kar etmez ahım,
Türkü Sözleri

Kâr etmez ahım sen Gülizâre
Onulmaz işler güzelim dilde bu yâre
Olsam da geçmem bin pare pare
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Ko aksın yaşım billâhi silmem
Mecnunun oldum güzelim terk edebilmem
Kessen de başım senden ayrılmam
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Vur beni akmaz Billâhi kanım
Mecnuna döndüm güzelim yok mu imanın
Sabra mecalim varsa da varım
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare

Çekmez bu derdi efendim herkes
İster kabul et güzelim ister başım kes
Gurbet ellerde kalmışam bî-kes
Sevmiş bulundum güzelim gayrı ne çare
sevmiş bulundum memleket hikayeleri

Yöre: Kerkük
Kaynak Kişi: Abdülvahit Küzecioğlu
Derleyen ve notaya alan: Nida Tüfekçi
Seslendiren: Meliha Güneş



Artikel Terkait

Sevmiş Bulundum Filmini İzle Türkü Filmleri
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments