25 Haziran 2013 Salı

Yine Bana Kalasın - Kanal 7 Memleket Hikayeleri Türkü Filmleri

MENEKŞE NİN KADERİ Yine Bana Kalasın - Kanal 7 Memleket Hikayeleri Türkü Filmleri
Kanal 7 Memleket Hikayeleri kuşağında hüzünlü bir sevda türküsünü anlatan ilgiyle izlenecek yepyeni bir yapım Kasabanın zengin ve yakışıklı delikanlısı Cihan çapkınlıkları ile ün salmıştır. Bütün genç kızların rüyasını süslerken, Menekşe isimli alımlı, namuslu ve güzel bir genç kızla tanışır ve uslanmaz çapkın Menekşeye aşık olur. Cihan'ın babası Hamit ise oğlunun dur durak bilmez çapkınlıklarından artık yılmış ve oğlunu onun hakkından gelecek zengin ve dirayetli bir genç kızla evlendirmeye karar vermiştir. Bunu duyan Cihan babasına isyan eder ve sevdiği kıza; Menekşe'ye evlenme teklif eder. Menekşe ise Cihanın ailesi tarafından istenilmediğini çoktan öğrenmiştir ve çok üzgündür. Köyün delikanlılarından Davutun da zorlamalarıyla aklı iyice karışmış ve çaresiz bir durumdadır. Bu arada Cihan'ın en yakın arkadaşı Salih ve Menekşe'nin sırdaşı Sümbül arasında da bir aşk başlamıştır. Cihan ayaklarını yerden kesen Menekşesine kavuşabilecek midir yoksa sevdiği kız Davut'un zorlamalarına karşı koyamayıp O'nu mu tercih edecektir. Amansız bir sevdanın yürek yakan öyküsü Memleket Hikayeleri kuşağında televizyonda ilk kez ekrana gelecek. Genel Yönetmen: Zeynep Tor Yönetmen: Erhan Baytimur Senaryo: Hayriye Ersöz Müzik: Avni Uygun Oyuncular: Baran Ayhan, Nazlı Kar, Murat Divitçioğlu, Aslıhan Güner, Nebi Yıldız, Cetin Altay Yapım: Tor Yapım/2007
yine bana kalasun,yine bana kalasın kanal 7 oyuncuları,memleket hikayeleri kanal 7,kanal 7 yine bana kalasın filmini izle,yine bana kalasın kanal 7 izle,Yine bana kalasın dinle,yine bana kalasın izle

Artikel Terkait

Yine Bana Kalasın - Kanal 7 Memleket Hikayeleri Türkü Filmleri
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments