19 Ağustos 2013 Pazartesi

Ne Sen Beni Unut Ne de Ben Seni - Türkü hikayesi Kanal 7


Ne Sen Beni Unut Ne de Ben Seni - Türkü hikayesi Kanal 7
ÜZERİNE GÖLGE DÜŞEN BİR SEVDA ÖYKÜSÜ
Türkülerin dilinden günümüze yansıyan sevda öyküleri Kanal 7'de ekrana geliyor.  “Ne Sen Beni Unut Ne de Ben Seni” isimli türkü hikayesi Kanal 7’de…
Cennet ve Kemal birbirini çok sevmektedir. Fakat bu sevgiye hiç beklemedikleri bir olayla gölge düşer. Köyün zengin delikanlılarından Hüseyin bir gün Kemal’in dilsiz olan kardeşi Gülcan'ı eski bir kilisede sıkıştırıp, tecavüz etmeye kalkışır. Olanlara istemeden şahit olan Cennet ise duruma müdahale eder ve Gülcan’ı kurtarır. Kendisine engel olan Cennet’i görür görmez aşık olan Hüseyin bu kez Cennetin peşine düşer.  Cennet’i elde etmek için her yolu deneyen Hüsayin Cennet’e karşı Gülcan’ı kullanır ve kızı kaçırır. Gülcan’ı öldürmekle tehdit eden Hüseyin Cennet’in gönülsüz de olsa ikna olmasına neden olur.
Sevgilisi ve sevgilisinin kardeşinin hayatını kurtarmak arasında seçim yapmak zorunda kalan Cennet olanları Kemal'e anlatamaz ve Gülcan’ı kurtarmak için Hüseyin’in evlilik teklifini kabul etmek zorunda kalır.
Düğün günü geldiğinde olanların şokuyla Gülcan'ın dili çözülür ve her şeyi ağabeyine anlatır. Bütün olanları kardeşinden öğrenen Kemal tam bir şok içindedir. Acaba Hüseyin amacına ulaşacak mı? Düğün gerçekleşebilecek mi? Kemal baştan itibaren yanlış ilerleyen olaylara dur diyebilecek mi?
Genel Yönetmen: Zeynep Tor, Yönetmen: Ahmet Hoşsöyler, Senaryo: Hayriye Ersöz, Müzik: Avni Uygun, Oyuncular: Adnan Koç, Özge Erdaş, Onur Büyüktopçu, İrem Mercan, Şehnaz Dilan, Baran Pekgöz, Harika Özovalı, Mehmet Aras, Edip Tutal, Betül Aşçıoğlu, Yapım: 2007/ Kanal 7/Türkiye

Artikel Terkait

Ne Sen Beni Unut Ne de Ben Seni - Türkü hikayesi Kanal 7
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments