1 Ağustos 2013 Perşembe

Selçuk Balcı - Sevsen Sende Beni, Ben Sana Esir Olsam.

Selçuk Balcı - Sevsen Sende Beni, Ben Sana Esir Olsam.
Selçuk Balcı - Beklesin Beni Yarim
Derelerde taş olsam,
Gözlerinde yaş olsam,
Sevdalık kervanına,
Ben de arkadaş olsam.

Olsam deli bir sevda,
Yüreklerine dolsam.
Sevsen sende beni,
Ben sana esir olsam.

Hey gidi Kaçkar dağı
Kar, yağmurun kalkmasın.
Beklesin beni yarim,
Başkasına bakmasın.

Akmasın dağın karı,
Eriyip te akmasın,
Bu sevdamın derdi,
Yüreğimi yakmasın.

Benim İçin Üzülme Müzikleri, Benim İçin Üzülme Şarkıları, Benim İçin Üzülme Dizi Müzikleri, Benim İçin Üzülme Şarkılarını Dinle, Benim İçin Üzülme Dizi Müziklerini Dinle, Benim İçin Üzülme Dizisindeki Müzikler

Artikel Terkait

Selçuk Balcı - Sevsen Sende Beni, Ben Sana Esir Olsam.
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments