19 Ağustos 2013 Pazartesi

Hem Okudum Hem De Yazdım İzle Zeynep Tor

YILLARCA BİR BEBEĞİN ÖZLEMİNİ ÇEKTİLER HAİN BİR PUSUYLA AYRI DÜŞTÜLER Yönetmenliğini Zeynep Tor’un yaptığı, “Hem Okudum Hem Yazdım” filminde, yıllarca hasretini çektiği bebeğini koklayamadan hain bir pusuda ölen Mehmet ve intikam hırsıyla yanan iki yüreğin şaşırtıcı serüveni anlatılıyor. Bir türküden yola çıkarak senaryosunu Mesut Esef’in yazdığı, müziklerini başarılı müzisyen Fatih ıhlamur’un yaptığı “Hem Okudum Hem Yazdım” Kanal 7’de. Çarpıcı öyküsü ve deneyimli oyuncu kadrosuna sahip filmin öyküsü ise şöyle; Mehmet geniş topraklara sahip zengin bir beyin oğludur. Babası ölünce ailenin ve işlerin başına kendisi geçer. Kardeşi Hasan’la birlikte tarlaları, çiftliği, bağları idare etmektedirler. Fakat eski hesaplardan dolayı Duran Ağa denilen gaddar bir adamla çekişme içindedirler. Duran Ağa ile uşağı Mehmet ve Hasan’la ilgili türlü planlar kurmakta ve sinsice hareket etmektedirler. Hain bir pusuda Mehmet Duran Ağa tarafından öldürülür. Hasan ağabeyi Mehmet’in intikamını almak için yeminler ederken, yeni doğmuş bebeğiyle Mehmet’in dul kalan karısı Ayşe çoktan harekete geçmiştir bile. Ayşe yıllarca bekledikleri bebeklerini büyütemeden ölen Mehmet’in kanını yerde bırakmamaya yeminler eder. Fakat Mehmet’in intikamını almak ne Hasan’a ne de Ayşe’ye kalır. İntikam hiç beklenmedik bir şekilde alınır. Yönetmen: Zeynep Tor Senaryo: Mesut Esef Müzik: Fatih Ihlamur Oyuncular: Züleyha Karyağdı, Muhammed Uzuner, Apo Kaya, Server Ününvar, Ali Rıza Özbilgiç, Betül Aşçıoğlu Yapım: Kanal 7/2005

Artikel Terkait

Hem Okudum Hem De Yazdım İzle Zeynep Tor
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments