17 Temmuz 2013 Çarşamba

İki Keklik - Memleket Hikayeleri part Tv Film Kanal 7 İzle

İki Keklik - Memleket Hikayeleri part Tv Film Kanal 7 İzle
TV Filmi 'İki Keklik Bir Kayada Ötüyor
İNADINA AŞK, İNADINA ÖFKE
Balıkesir yöresine ait “İki Keklik Bir Kayada Ötüyor” adlı türküde birbirlerini çok seven iki gencin aralarına giren köy ağasına karşı verdikleri mücadele anlatılıyor.
Yazması oyalı, kundurası boyalı bir güzele sevdalanan yiğit delikanlı Mahir, güzel sevgilisi Hediye ile evlenecekleri günün hayalini kurmaktadır. İki sevdalı genç başlarına gelecek musibetten ise habersizdir.
Köy ağası Cemal’in oğlu İsmet de Mahir gibi Hediye’ye sevdalıdır ve babasından aldığı cesaretle Hediye ile evlenebilmek için genç çifte zulmetmektedir. İstediğini elde edemeyen İsmet’in öfkesi gün geçtikçe iyice artar ve bir gün İsmet Mahir’i sırtından vurur.
Hasta yatağında iyileşmeye çalışan Mahir’i, zorlamalara daha fazla dayanamayarak bey evinin yolunu tutan Hediye’nin tavrı daha fazla yaralar. Mahir artık tek bir şeyi düşünmektedir. Ağa oğlundan intikam almak ve sevdiğine kavuşmak.
Yönetmen: Zeynep Tor, Senaryo: Hayriye Ersöz, Müzik: Özkan Turgay, Oyuncular: Serkan Kuru, Gökcan Gökmen, Mehmet Tepe, Deniz Baytaş, Erol Alp Soykan, Murat Aydın, Ayşenur Sevim, Yapım: Tor Yapım / 2006
Halk Türküsü - İki Keklik Sarkı Sözleri
İki keklik bir kayada ötüyor
Ötme de keklik derdim bana yetiyor
Aman aman yetiyor
Annesine karada haber gidiyor

Yazması oyalı kundurası boyalı
Yar benim aman aman yar benim
Uzun da geceler yar boynuma
Sar benim aman aman sar benim

İki keklik bir dereden su içer
Dertli de keklik dertsizlere dert açar
Aman aman dert açar
Buna yanık sevda derler tez gecer

Yazması oyalı kundurası boyalı
Yar benim aman aman yar benim
Uzun da geceler yar boynuma
Sar benim aman aman sar benim

Artikel Terkait

İki Keklik - Memleket Hikayeleri part Tv Film Kanal 7 İzle
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments