19 Temmuz 2013 Cuma

Ben Bir Garip Keloğlanım Full İzle


Gözü pek, aklı fikri tek keleş oğlan kaçırdığı keçisini bulmak için yola çıkar. Keçisini bulmasına bulamaz ancak yolda karşılaştığı küçük dostu Bicirik’le birlikte yolu saraya düşen Keloğlan’ı bir çok sürpriz beklemektedir. Saraya giren Keloğlan ve büyülü cüce Bicirik, ülkeye zulmeden Şeytane Sultan’nın yaptıklarına karşı boş durmayacaklardır.
Ben Bir Garip Keloğlanım Şarkısı:
Çocuklar Keloğlanın orjinal şarkısını öğrenmek ister misiniz? Efsane Keloğlan sizlerle…
Sözleri:Ben bir garip keloğlanım
Eşeğimin yok palanı
Varım yoğum doğruluktur
Hiç de sevmem ben yalanı

Bir kocakarı anam var
Birkaç tavuk bir de inek
Hergün konar kel kafama
Evsiz kalmış bir kaç sinek

Olmam kimseye kul köle
Halkın kulağı diliyim
Namertlere avuç açmam
Sivri akıllı biriyim

Keloğlanım budur özüm
Haram malda yoktur gözüm
Garip hakkını yiyene
Elbet vardır bir çift sözüm

ben bir garip keloglanım full izle,,ben bir garip keloglanım izle,rüştü asyalı ben bir garip keloğlanım,ben bir garip keloglanım dinle,ben bir garip keloglanım sözleri,ben bir garip keloglanım filmi,ben bir garip keloglanım ful izle

Artikel Terkait

Ben Bir Garip Keloğlanım Full İzle
4/ 5
Oleh

Berlangganan

Suka dengan artikel di atas? Silakan berlangganan gratis via email

Load Comments